all I want for christmas is you

idag efter skolan for först till stan ett tag med stina, fick med mej en tröja och en julklapp hem. 
efter 3 så tog jag bussen direkt till vindeln, mötte upp filip sen for vi och simmade 32 längder. jag var faktiskt mycke duktigare än vad jag trodde. trodde att jag skulle sjunka efter 5 längder för jag sväljer så mycke vatten..  nu ska jag slå in lite paket sen får jag se vad jag hittar på ikväll.
 
det varockså någon som frågade om jag kunde lägga upp mer bilder från balen, så jag gör det senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Stina

vad fint det blev med rubriken i mitten hihi:]

Svar: hihih jaa:]
agnesljungbjorks.blogg.se

2012-12-13 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0