julafton!

 
igår så pyntade jag och filip granen, tycker den blev riktigt fin! fast den luktar konstigt så vi ska typ slänga ut den i morgon.. senare på kvällen så åt vi massa gott och spelade bingolotto, vann faktiskt 100kr. brukar verkligen aldrig vinna på uppesittarkvällen.
 
idag hade jag världens bästa julaftons morgon, vaknade med filip bredvid, låg och myste ett tag, gick ner och gjorde mackor med julskinka och ägg och sen öppnade mitt paket från filip. var ett jätte fint halsband som jag kan visa senare. klockan 10 gick vi ner och såg sista avsnittet av julkalendern sen for filip hem.
nu ska jag nog snart gå och duscha och välja vilka kläder jag ska ha ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0