hi my name is whatever you call me

i morse for jag och matilda in till vindeln och kollade på deras avslutning istället för att fara på våra egna, men jag orkade inte för det gick så dåliga bussar till och hem från stan. det var kul att se 97:orna och filip var riktigt snygg! sen for vi till ica och väntade lite sen gick till skoaffären och satt där till bussen hem gick. sen jag kom hem så har jag gjort lunch, sovit lite så tiden skulle gå fortare packat det sista och målat tånaglarna. nu är det bara en halv timme kvar tills jag tar bussen in till stan, där ska jag först möta upp pappa och kanske hanna, då far vi och äter på great eastern och sen vidare till flygplatsen!
så vi syns om 2 veckor!

Kommentarer
Postat av: Maddäää

Hare as kul!!!!<3

2013-06-13 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0