10 saker om mej

1. alltid när jag är ute och går/joggar i skogen så klappar jag alltid händerna, hostar överdrivet eller pratar med mej själv för annars tror jag att något djur kommer att anfalla mej.

2. jag och filip har varit tillsammans i över 15 månader nu men aldrig bråkat, vilket är så otroligt skönt!

3. jag har ingen aning om vad jag vill jobba som i framtiden

4. jag kan verkligen inte lämna mat, varken när jag äter hemma eller hos andra, känns bara så onödigt.

5. jag har väldigt lätt för att somna, typ när jag åker bil, flyg och när jag ser på film.

6. de är inte så kul att vara nära mej när jag är hungrig & trött, är väldigt lätt retad då.

7. jag är väldigt svag för godis annat som chips, popcorn och dricka skulle jag klara mej utan men inte godis.

8. nu är det bara 12 dagar tills det är sommarlov och jag far utomlands.

9. jag går och lägger mej väldigt tidigt, vill sova mellan 9-11 timmar på vardagarna.

10. jag är mer av en bad än sol människa, blir så rastlös av att bara ligga och sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0