30 dagar!

30 dagar.

Dag 1 – En bild och 10 fakta om mig.

Dag 2 – Mina bästa vänner.

Dag 3 – Favorit årstid.

Dag 4 – Mitt bästa köp.

Dag 5 – 10 saker som får mig glad.

Dag 6 – 10 saker som får mig ledsen.

Dag 7 – Några gamla bilder på mig.

Dag 8 – Dåliga vanor.

Dag 9 – 4 bilder som gör mig glad.

Dag 10 - 2 saker jag längtar till.

Dag 11 – 3 Låtar som väcker många minnen.

Dag 12 – 5 saker jag ska göra innan jag dör

Dag 13 – Det bästa som hänt denna månad.

Dag 14 – Min första kärlek.

Dag 15 – En resa jag varit på.

Dag 16 – Sporter jag gått i.

Dag 17 – Betydelsen till mitt bloggnamn.

Dag 18 – Något jag inte klara mig utan.

Dag 19 – Hur man vinner mitt hjärta.

Dag 20 - Snyggaste kändis tjejen och killen.

Dag 21 – Vad jag helst gör på min fritid.

Dag 22 – Vad jag önskar mig i julklapp.

Dag 23 – Den senaste bild jag tog.

Dag 24 – En kompis jag glidit ifrån.

Dag 25 – Det här saknar jag.

Dag 26 – Det här har jag haft på mig idag.

Dag 27 – Det här är jag rädd för.

Dag 28 – Min musikstil.

Dag 29 – Jag för ett år sedan.

Dag 30 – Vilka skolor jag gått  på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0