Dag 14 – Min första kärlek.

nu så räknar jag inte med killar som jag var tillsammans med när jag var liten.då blir min första kärlek filip och vi blev tillsammans för 9 månader och 9 dagar sen fast det känns som vi varit tillsammans hur länge som helst. jag älskar dej sååååå mycket

 

vi hade gått på samma skola i ungefär 1 och ett halvt år innan jag la märke till han eller vad jag ska säga, haha. nä det var runt den 20 januari när jag och madde for till stan med filip och william. sen satt jag med filip på bussen då började vi prata och spelade wordfeud med varandra. efter det började vi smsa och prata med varandra mer. sen så for vi på bio och var med varandra några gånger innan vi blev tillsammans.
 
haha en av våra första pussbilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0