I know better than to leave and let it die

 
igår så tog jag och filip det bara lugnt, såg torkel i knipa, bakade en lyckad kladdkaka, hade det super mysigt och sen så målade han också mina naglar, som syns på bilden längst ner. han är då mycket bättre än jag på att måla naglarna!
idag klev vi upp halv 10 kanske, fikade sen duschade. sen så for han för inte så längesen, så nu ska jag leta fram kläder som jag ska ha ikväll. för nångång efter 1 kommer jag fara till stan, hem till emma. äta hos hon osv, och sen vidare till jessica som har inflyttningsfest. blir nog super!
kommer sova hos emma ikväll sen i morrn tar jag ett tåg hem till filip och är nog där till måndag. så kommer nog inte skriva så mycket mer i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0