I still want to believe that anything can happen in this world

3 bilder från i helgen, har inte kunnat blogga från min bärbara datorn.. vet inte riktigt vad det är för fel, så nu bloggar jag från en annan datorn bara för att updatera lite.
 
sen sista jag bloggade har jag hunnit, varit i stan med filip, sett paranomal activity 4, sovit hos filip, sett innebandy med ida, varit hundvakt åt min mosters hund, bott i deras hus en natt med filip, blivit sjuk och varit hemma från skolan nu 2 dagar, det är nog allt jag gjort.
tänkte fara till skolan idag men då låg jag typ uppe till 3 och hostade så orkade inte fara till skolan idag.
idag så ska min älsklings filip operera sig också, hoppas att det går bra för han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0