9 sanningar om mej!

Dom värsta ljuden jag vet är när folk smaskar och släpar fötterna.
Jag har nog världens bästa kille + kompisar!
Jag är grymt rätt för älgar, tillochmed när jag sitter i bilden och ser en älg.
Jag är väldigt kittlig och blir ganska våldsam när någon kittlar mej.
Jag har alltid viljat ha en glugg mellan framtänderna, tycker det är så fint!
Min favorit mat är palt.
Jag skulle vilja ha ett småsyskon.
Jag är väldigt nöjd med min nya klass.
Efter jag använt en trasa har jag som tvångstanke att lukta på händerna, bara för jag vet att dom luktar äckligt.

Kommentarer
Postat av: ida

min kille är fortfarande bättre än din! ;)))

Svar: njaa skulle inte tro dee
agnesljungbjorks.blogg.se

2012-09-29 @ 12:10:27
URL: http://evildeeds.blogg.se
Postat av: elinn

Då är vi 2 om glugg mellan framtänderna!;)

2012-09-29 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0